Palvelut
Ideologia
Sarabande-viestinnän palvelut perustuvat tietoon siitä, että linjakkaalla, pitkäjänteisellä ja tarkoituksenmukaisella viestinnällä saadaan parhaimmillaan aikaan ihmeitä! Sarabande viittaa kolmijakoiseen barokkitanssiin, joka oli aikanaan hyljeksitty hienompien tanssien joukossa. 1500-luvulta 1700-luvulle saakka pinnisteltyään sarabande kuitenkin voitti paikkansa suurten säveltäjien sydämissä.
Tämän päivän sykkeessä tähtäämme toki hieman nopeampiin viestinnällisiin voittoihin, mutta tekemiseen Sarabande-viestintä ammentaa henkeä C. Nichelmannilta: "Sarabanden luonne velvoittaa säveltäjän luomaan sellaisia harmonioita, jotka kohottavat kuulijan mielentilaa ja herättävät hänessä ihastusta ja kunnioitusta.”
Onnen avaimet
Kaikki yrityksestänne lähtevä viestintä vaikuttaa siihen, luottaako yleisö teihin enemmän, vai vähemmän. Suunnittelemme palvelutuotteessamme Onnen avaimet teille paletin useammasta kanavasta ja sisällöt suunnitellaan ja julkaistaan oikea-aikaisesti tukemaan tavoitteidenne saavuttamista.
Osaamisenne on kovan luokan osaajan tasolla. Näyttäkää mitä teillä tapahtuu, mitä osaatte parhaiten ja mistä olette ylpeitä työssänne! Se vetoaa aina asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin. Pitäisikö toripuheen, kirjoittaisiko biisin, tai julkaisisiko historiikin? Niillekin löytyy paikkansa, mutta useimmiten säännölliset blogi-, uutiskirje-, referenssi- ja somejulkaisut ovat kuitenkin viestinnän kulmakiviä. Haastamme teidät tuomaan esiin parhaat puolenne viestinnällisesti, ja kokoamme pettämättömällä vainullamme toimintaanne tässä ja nyt parhaiten tukevan paletin.
Iskevä ja innostava
Ovatko myyntimateriaalinne iskeviä ja innostavia? Haluatko koukuttaa lukijan innostavalla sisällöllä? Nopeasti hoidettavia tilanteita saattaa tulla, ja asiakkaat pitää saada heti kuulolle. Palvelutuotteeseen Iskevä ja innostava kuuluvat nopeat, lyhyet kirjoitustyöt, kuten mainostekstit, lyhyet nettisivutekstit ja kampanjanettisivut, pienet esitteet, messumateriaalit, kutsut ja somepäivitykset. Anna taustatiedot ja aikataulu, niin materiaali on valmis tuota pikaa!
Luottamuksen lähteellä
Asiakkaat vakuuttaaksesi sinun tulee esittää asiantuntijuutesi tilanteen vaatimalla tavalla. Palvelutuotteessa Luottamuksen lähteellä saat tekstit ja materiaalit, joilla vakuutat vastaanottajan ja tuet hänen ostopäätöstään. Toteutuksina voivat olla esimerkiksi pitkät nettisivut ja esitteet, käsikirjat, ohjeistukset, lehtiartikkelit, vaativat tarjouskokonaisuudet, asiantuntijablogit, sekä näiden oikoluku ja tekstinmuokkaus. Luottamuksen lähteellä -palvelussa voidaan kehittää myös palveluprosessia, ja etsiä parhaat keinot henkilöstön ja asiakkaiden väliseen vuorovaikutukseen. Uusien ideoiden ja projektien kohdalla luottamus pitää monesti luoda rahoittajiin, joten palveluun kuuluu myös avustus- ja hankehakemusten laatiminen.
Päivästä päivään
Milloin viimeksi olette päivittäneet päivittäisviestintäänne? Kerralla kunnolla mietitty ja tehty säästää aikaasi päivittäisissä kanssakäyntitilanteissa. Päivästä päivään -palvelukokonaisuudessa teemme teille laadukkaat kaupankäynnin, asiakaspalvelun ja muun toistuvan päivittäisviestinnän tukena toimivat materiaalit ja tekstipohjat.
Kysymme siis: missä kunnossa ovat tarjouspohjat, tilausvahvistukset, lähetteet, reklamaatiovastaukset, tai kuinka yhtenäisen yrityskuvan luovat käyttämänne esittelymateriaalit? Tähän kategoriaan kuuluu lukematon määrä dokumentteja, joiden luomiseen, ylläpitoon ja päivittämiseen saattaa tuhraantua yllättävänkin paljon aikaa.
Päivästä päivään -palvelu on luotu havainnosta, että omalle tekstilleen sokeutuu vähitellen kuin huomaamatta, ja päivästä toiseen sujuvat asiakaspalvelutilanteet saattavat menettää hohtoaan. Kiinnittämällä ajoittain huomiota esimerkiksi lähettämiinne sähköpostiviesteihin, saatatte tehdä yllättävän suuren vaikutuksen, sekä itseenne että asiakkaaseen.
Takaa siis viestinnän laatu joka tilanteessa!
Uudet askeleet
Kun on aika oppia ja kehittyä Uudet askeleet - palvelu tuo teille räätälöidyt opastukset ja koulutukset paikan päälle joko livenä tai etäkoulutuksina. Suunnitellaan lyhyet sparrailut tai pidemmät kokonaisuudet markkinoinnin välineiden käyttöönottoon, sisällöntuotannon tueksi, sloganeiden synnyttämiseksi tai vaikkapa asiakaspalvelutyylien hiomiseksi.