Tuntinetti – asiakastuki- ja palveluviestit

refe_asiakaspalvelu_kuvaTuntinetin asiakaspalvelu ja tekninen tuki vastaa päivittäin kymmeniin kysymyksiin, sekä selvittää ja ohjaa asiakkaita työajanseurantaohjel-miston käytössä. On tärkeää, että sähköpostitse kulkevat viestit välittävät oikean informaatiosisällön lisäksi tinkimätöntä palveluasennetta.

Muutamilla keinoilla saimme palveluasenteen entistä paremmin näkyviin myös sähköpostiviestinnässä.

”Hitto! Että voikin viesti parantua. Täytyykin heti alkaa harjoitella näiden uusien keinojen käyttöä” – asiakaspalveluvastaava palveluviestien muokkausvinkkien jälkeen.

Tuntinetti otti myös käyttöön Sarabande-viestinnän suunnitteleman asiakaskirjeen, jolla viestitään muun muassa ohjelmiston aktiivisesta kehittämisestä ja uusista ominaisuuksista, uusien asiakkaiden mukaantulosta, sekä yhteistyöuutisista.

Sarabande-viestinnän kanssa Tuntinetti otti askelia eteenpäin myyntiprosessin tekstien, kuten tarjousten, tilausvahvistusten kehittämisessä.

 

<

Posted in Referenssit and tagged .

Vastaa