Milloin viimeksi olet päivittänyt päivittäisviestintääsi?

Kerralla kunnolla mietitty ja tehty säästää aikaasi päivittäisissä kanssakäyntitilanteissa. ”Päivästä päivään” -palvelutuotteen käyttäjänä teemme sinulle laadukkaat kaupankäynnin, asiakaspalvelun ja kasvokkaisviestinnän tukena toimivat materiaalit.

Suomeksi siis: missä kunnossa ovat tarjouspohjasi, tilausvahvistukset, lähetteet, reklamaatiovastaukset, tai kuinka yhtenäisen yrityskuvan luovat käyttämänne käyntikortit, loma- ja poissaoloviestit tai muut automaattivastaukset. Tähän kategoriaan voit keksiä itse lisää ”silppua”, jonka kanssa saattaa tuhraantua yllättävänkin paljon aikaa.

Omalle tekstilleen sokeutuu vähitellen kuin huomaamatta, ja päivästä toiseen sujuvat asiakaspalvelutilanteet saattavat menettää hohtoaan. Kiinnittämällä ajoittain huomiota esimerkiksi lähettämiisi sähköpostiviesteihin, saatat tehdä yllättävän suuren vaikutuksen, sekä itseesi että asiakkaaseen.

Takaa viestinnän laatu joka tilanteessa!

 

Sarabande-viestinnästä saat sekä konsultointia että koulutusta päivittäisviestinnän teksteihin.

Muut palvelutuotteet:

Luotettava ja informatiivinen

Iskevä ja innostava

Tiedä ja onnistu

 

 

Posted in Palvelutuotteet and tagged , , , , , , , .