Palvelut

Sarabande-viestinnän palvelut on luokiteltu viiteen kategoriaan sen perusteella, mitä viestinnällä halutaan saada aikaan.

 

  • Iskevä ja innostava: Myyntitekstien on tarkoitus saada aikaan toimintaa. ”Iskevä ja innostava” palvelulla saat lyhyet kirjoitustyöt, kuten mainostekstit, lyhyet verkkokauppatekstit ja kampanjanettisivut, esitteet, messumateriaalit ja somepäivitykset. Myyntiviestit voidaan myös suunnitella kanssasi näkymään juuri oikeissa paikoissa: verkossa, paperijulkaisussa, tai vaikka talon seinässä tai ralliauton kyljessä! Pyydä tarjous!

 

  • Luotettava ja informatiivinen: Asiakkaat vakuuttaaksesi sinun tulee esittää asiantuntijuutesi tilanteen vaatimalla tavalla. Kun valitset avuksesi palvelutuotteen ”Luotettava ja informatiivinen” saat tekstit ja materiaalit, joilla vakuutat vastaanottajan ja tuet hänen ostopäätöstään. Toteutuksina voivat olla esimerkiksi pitkät nettisivut ja esitteet, käsikirjat, ohjeistukset, lehtiartikkelit, vaativat tarjousasiakirjat tai asiantuntijablogit. Jos sinulla on jo tekstiä valmiina, niin oikoluku ja tekstinmuokkaus antavat viimeisen silauksen asiantuntemuksesi esiintuomiseelle.

 

  • Tiedä ja onnistu:  Palvelutuotteessamme ”Tiedä ja onnistu” autamme sinua hiomaan esiin parhaat puolesi viestinnällisesti. Kun tiedät, mitkä ovat tehokkaan tekstin kulmakivet ja kirjoittajan karikot, olet heti kalaisemmilla vesillä.

 

  • Päivästä päivään: Kerralla kunnolla mietitty ja tehty säästää aikaasi päivittäisissä kanssakäyntitilanteissa. ”Päivästä päivään” -palvelutuotteen käyttäjänä teemme sinulle laadukkaat kaupankäynnin, asiakaspalvelun ja kasvokkaisviestinnän tukena toimivat materiaalit.

 

  • Ideasta julkaisuksi: Päivittäisen työn lisäksi yrityksen on hyvä noteerata juhlan aiheet ja nostaa esiin saavutuksiaan. Ota Sarabande mukaan matkaan, ja ole edustavimmillasi parrasvaloissa! Palveluun kuuluvat esim. vuosijulkaisut, juhlakirjeet ja kutsut, yrityshistoriikit, henkilökuvat.

 

Milloin asiakkaat tarvitsevat myynti- ja markkinointiviestintää?

Asiakkaasi etsivät tietoa yrityksestäsi, ja näkevät viestisi. Meidän kanssamme saat aikaan positiivista vastakaikua asiakkaissasi, kun he ovat seuraavissa tilanteissa:

  • tarpeen herääminen
  • taustatiedon etsiminen
  • vaihtoehtojen vertaileminen
  • ostopäätös
  • uusintaosto

Asiakassuhteen hoitamisessa on tärkeää tarjota oikea-aikaista, ja oikeansisältöistä tietoa asiakkaille. Palvelumme tukevat erityisesti b2b-asiakassuhteiden eri vaiheiden tarpeita:

  • transaktionaalinen (asiakas ostaa tuotetta tai palvelua)
  • lisäarvoa tuova suhde (asiakas hyötyy enemmän kuin välinearvon asiakassuhteesta)
  • yhteistyöasiakassuhde (korkea hyötysuhde asiakkaan ja myyjän tai palveluntarjoajan välillä)

Palvelut toteutetaan yhteistyössä Sarabande-viestinnän verkoston kanssa.